Βάση Συχνών Ερωτήσεων

Το domain μου δεν εγκρίθηκε. Τα χρήματα που πλήρωσα επιστρέφονται;  Εκτύπωση αυτού του άρθρου

Όταν γίνετε ακύρωση ενός domain για οποιοδήποτε λόγο, τα χρήματα που έχετε πληρώσει μπαίνουν ως credits στον λογαριασμό σας. Αυτά τα χρήματα μπορείτε είτε να τα χρησιμοποιήσετε για κάποια άλλη παραγγελία είτε να σας επιστραφούν.

Σε κάθε περίπτωση σας προτείνουμε να μας ανοίξετε και ένα έτοιμα υποστήριξης από εδώ.

Σας βοήθησε αυτή η απάντηση;

Επίσης διαβάστε

Αν δεν πληρώσω για τον επόμενο κύκλο πληρωμών σε πόσες μέρες κλείνει το Site μου;
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...
Έχω δυο καρτέλες/λογαριασμούς. Μπορώ να τους συγχωνεύσω σε ένα;
Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να...
Μπορώ να ανανεώσω νωρίτερα από την ημερομηνία λήξης του πακέτου μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...
Ποιοί είναι οι Τραπεζικοί Λογαριασμοί της HostMeIn;
Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι ( Δικαιούχος HOSTMEIN ΙΚΕ ): TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:    ΑΡ....
Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης;
Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την...