Βάση Συχνών Ερωτήσεων

Έχω δυο καρτέλες/λογαριασμούς. Μπορώ να τους συγχωνεύσω σε ένα;  Εκτύπωση αυτού του άρθρου

Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να μας ανοίξετε ένα αίτημα υποστήριξης. Το αίτημά σας αυτό θα πρέπει να μας σταλεί και από τα δυο email διαχείρισης και να μας αναφέρετε ποια στοιχεία (email, ονοματεπώνυμο κτλ) θέλετε να φαίνονται στον λογαριασμό σας.

 

Σας βοήθησε αυτή η απάντηση;

Επίσης διαβάστε

Μπορώ να ανανεώσω νωρίτερα από την ημερομηνία λήξης του πακέτου μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...
Ποιοί είναι οι Τραπεζικοί Λογαριασμοί της HostMeIn;
Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι ( Δικαιούχος HOSTMEIN ΙΚΕ ): TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:    ΑΡ....
Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης;
Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την...
Το domain μου δεν εγκρίθηκε. Τα χρήματα που πλήρωσα επιστρέφονται;
Όταν γίνετε ακύρωση ενός domain για οποιοδήποτε λόγο, τα χρήματα που έχετε πληρώσει μπαίνουν ως...
Αν δεν πληρώσω για τον επόμενο κύκλο πληρωμών σε πόσες μέρες κλείνει το Site μου;
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...