Knowledgebase

Έχω δυο καρτέλες/λογαριασμούς. Μπορώ να τους συγχωνεύσω σε ένα;  Print this Article

Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να μας ανοίξετε ένα αίτημα υποστήριξης. Το αίτημά σας αυτό θα πρέπει να μας σταλεί και από τα δυο email διαχείρισης και να μας αναφέρετε ποια στοιχεία (email, ονοματεπώνυμο κτλ) θέλετε να φαίνονται στον λογαριασμό σας.

 

Was this answer helpful?

Also Read

Αν δεν πληρώσω για τον επόμενο κύκλο πληρωμών σε πόσες μέρες κλείνει το Site μου;
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...
Ποιοί είναι οι Τραπεζικοί Λογαριασμοί της HostMeIn;
Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι ( Δικαιούχος HOSTMEIN ΙΚΕ ): TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:    ΑΡ....
Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης;
Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την...
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τη Hostmein;
Με πιστωτική κάρτα, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard,...
Μπορώ να ανανεώσω νωρίτερα από την ημερομηνία λήξης του πακέτου μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...