Knowledgebase

Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης;  Print this Article

Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την υπηρεσία για την οποία κάνετε την πληρωμή.

Αν η υπηρεσία είναι συνδεδεμένη με κάποιο domain, τότε καλό είναι να δίνετε το domain αυτό, πχ "mydomain.com". Σε περίπτωση που η υπηρεσία δεν συνδέεται με κάποιο συγκεκριμένο domain, μπορείτε να δηλώνετε το email διαχείρισης σας.

Was this answer helpful?

Also Read

Μπορώ να ανανεώσω νωρίτερα από την ημερομηνία λήξης του πακέτου μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...
Έχω δυο καρτέλες/λογαριασμούς. Μπορώ να τους συγχωνεύσω σε ένα;
Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να...
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τη Hostmein;
Με πιστωτική κάρτα, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard,...
Ποιοί είναι οι Τραπεζικοί Λογαριασμοί της HostMeIn;
Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι ( Δικαιούχος HOSTMEIN ΙΚΕ ): TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:    ΑΡ....