Knowledgebase
Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης; Print this Article
Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την υπηρεσία για την οποία κάνετε την πληρωμή.
Αν η υπηρεσία είναι συνδεδεμένη με κάποιο domain, τότε καλό είναι να δίνετε το domain αυτό, πχ "mydomain.com". Σε περίπτωση που η υπηρεσία δεν συνδέεται με κάποιο συγκεκριμένο domain, μπορείτε να δηλώνετε το email διαχείρισης σας.
Was this answer helpful?
Also Read
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τη Hostmein;
Με πιστωτική κάρτα, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard,...
Με πιστωτική κάρτα, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard,...
Έχω δυο καρτέλες/λογαριασμούς. Μπορώ να τους συγχωνεύσω σε ένα;
Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να...
Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να...
Μπορώ να ανανεώσω νωρίτερα από την ημερομηνία λήξης του πακέτου μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...
Μπορώ να ακυρώσω την "Αυτόματη Ανανέωση" των υπηρεσιών όποτε θελήσω;
Όποιαδήποτε στιγμή...
Όποιαδήποτε στιγμή...
Αν δεν πληρώσω για τον επόμενο κύκλο πληρωμών σε πόσες μέρες κλείνει το Site μου;
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...