Knowledgebase
Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης; Print this Article
Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την υπηρεσία για την οποία κάνετε την πληρωμή.
Αν η υπηρεσία είναι συνδεδεμένη με κάποιο domain, τότε καλό είναι να δίνετε το domain αυτό, πχ "mydomain.com". Σε περίπτωση που η υπηρεσία δεν συνδέεται με κάποιο συγκεκριμένο domain, μπορείτε να δηλώνετε το email διαχείρισης σας.
Was this answer helpful?
Also Read
Το domain μου δεν εγκρίθηκε. Τα χρήματα που πλήρωσα επιστρέφονται;
Όταν γίνετε ακύρωση ενός domain για οποιοδήποτε λόγο, τα χρήματα που έχετε πληρώσει μπαίνουν ως...
Όταν γίνετε ακύρωση ενός domain για οποιοδήποτε λόγο, τα χρήματα που έχετε πληρώσει μπαίνουν ως...
Μπορώ να ανανεώσω νωρίτερα από την ημερομηνία λήξης του πακέτου μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...
Υπάρχει η δυνατότητα να ανανεώσετε όποιο πακέτο και αν διατηρείτε στη HostMeIn οποιαδήποτε...
Μπορώ να ακυρώσω την "Αυτόματη Ανανέωση" των υπηρεσιών όποτε θελήσω;
Όποιαδήποτε στιγμή...
Όποιαδήποτε στιγμή...
Αν δεν πληρώσω για τον επόμενο κύκλο πληρωμών σε πόσες μέρες κλείνει το Site μου;
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...
Ποιοί είναι οι Τραπεζικοί Λογαριασμοί της HostMeIn;
Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι ( Δικαιούχος HOSTMEIN ΙΚΕ ): TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΑΡ....
Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι ( Δικαιούχος HOSTMEIN ΙΚΕ ): TΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΑΡ....