Knowledgebase

Τι αιτιολογία κατάθεσης να βάζω σε πληρωμές μέσω τραπέζης;  Print this Article

Η αιτιολογία που πρέπει να δώσετε όταν κάνετε τραπεζική κατάθεση εξαρτάται κάθε φορά από την υπηρεσία για την οποία κάνετε την πληρωμή.

Αν η υπηρεσία είναι συνδεδεμένη με κάποιο domain, τότε καλό είναι να δίνετε το domain αυτό, πχ "mydomain.com". Σε περίπτωση που η υπηρεσία δεν συνδέεται με κάποιο συγκεκριμένο domain, μπορείτε να δηλώνετε το email διαχείρισης σας.

Was this answer helpful?

Also Read

Αν δεν πληρώσω για τον επόμενο κύκλο πληρωμών σε πόσες μέρες κλείνει το Site μου;
Με βάση τη πολιτική της εταιρείας μας, οι λογαριασμοί με ληγμένα τιμολόγια τίθενται σε περιορισμό...
Έχω δυο καρτέλες/λογαριασμούς. Μπορώ να τους συγχωνεύσω σε ένα;
Φυσικά και μπορείτε! Για να πραγματοποιηθεί η συγχώνευση των καρτελών/λογαριασμών σας αρκεί να...
Το domain μου δεν εγκρίθηκε. Τα χρήματα που πλήρωσα επιστρέφονται;
Όταν γίνετε ακύρωση ενός domain για οποιοδήποτε λόγο, τα χρήματα που έχετε πληρώσει μπαίνουν ως...
Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τη Hostmein;
Με πιστωτική κάρτα, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard,...